„Prawo pracy to standard” w kampanii Państwowej Inspekcji Pracy (wideo)

Pod hasłem „Prawo pracy to standard. Osiągaj sukces zgodnie z przepisami” trwa tegoroczna odsłona kampanii „Poznaj swoje prawa w pracy” prowadzonej przez Państwową Inspekcję Pracy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem tegorocznej kampanii „Poznaj swoje prawa w pracy” jest przekonanie przedsiębiorców do tworzenia relacji opartych na poszanowaniu prawa, otwartej komunikacji i systematycznym informowaniu pracowników o przepisach prawa pracy i regulacjach wewnętrznych obowiązujących w firmie. Akcja zachęca też do udziału w programie prewencyjnym „Zdobądź Dyplom Państwowej Inspekcji Pracy”, mającym na celu utrzymywanie w firmach pożądanych standardów prawa pracy.

 

Działania reklamowe obejmują radio (Trójka, Radio ZET, stacje z pakietu ZET Barometr, RMF Maxxx) oraz internet (Wirtualna Polska, Money.pl, Forbes.pl, Gratka.pl), a od 22 października - telewizję (TVP Info, kanały tematyczne TVP, TVN Meteo, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TV Puls, 4fun.tv, RBL:tv), Polsat, Polsat Cafe, Polsat Crime&Investigation, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Play, Polsat Film, TV4, TV6, Polsat 2, Superstacja, kanały tematyczne z pakietów Discovery i At Your Choice).

grafika

Akcja jest zaplanowana do połowy listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska