Prezenty - ponad połowa kobiet woli je dawać niż dostawać

Dla 58 proc. kobiet w Polsce obdarowywanie innych jest większą przyjemnością niż otrzymywanie prezentów - wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prawie jedna trzecia Polek nie zgadza się, że najlepsze są podarunki praktyczne (np. kolejna ciepła para skarpetek na zimę). Coraz więcej pań oczekuje, że prezent je pozytywnie zaskoczy - prawie połowa Polek chciałaby otrzymać coś nietypowego.

Kobiety wolą prezenty, które niosą ze sobą duży ładunek emocjonalny - takie, które sprawią przyjemność. Podarunek wcale nie musi być przedmiotem - prawie połowa przebadanych pań zdecydowanie stwierdziła, że prezent powinien być niematerialny.

grafika
grafika

78% kobiet uznaje prezenty w formie przeżyć za będące na czasie, czy wręcz „cool”. Mężczyźni z kolei bardzo chcieliby je otrzymać. Potwierdziło to 60% panów. Taki rodzaj prezentu jest wygodny dla ponad 60% Polek, a prawie 80% uznaje go za nowoczesny sposób sprawiania przyjemności drugiej osobie. Przebadane Polki uważają, że z pomocą takiego prezentu są w stanie spełnić marzenia obdarowywanej przez nie osoby.

grafika

Telefoniczne badanie ankietowe zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie serwisu WyjatkowyPrezent.pl w dniach 1-3 września 2012 r. na ogólnopolskiej próbie 1005 dorosłych Polek i Polaków. Wyniki sondażu są reprezentatywne dla całej populacji naszego kraju.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej