Kampania "Miło Cię widzieć" zwraca uwagę na problemy nastolatków ze zdrowiem psychicznym

Co 11 minut jeden nastolatek odbiera sobie życie - reklamy z tym dramatycznym hasłem pojawiły się na 70 ekranach w Warszawie i Krakowie. To część kampanii społecznej "Miło Cię widzieć", której spoty wyświetlane były także w Katowicach czy Gliwicach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania "Miło Cię widzieć" zwraca uwagę na problemy nastolatków ze zdrowiem psychicznym

Jak podaje UNICEF, średnio co 11 minut jeden nastolatek odbiera sobie życie. To blisko 46 tysięcy młodych rocznie. Badania wykazują, że w XXI wieku wystąpił nagły wzrost zachorowań na choroby psychiczne wśród dzieci i młodzieży. Szczególnie po pandemii młodzi ludzie coraz częściej borykają się z problemami w sferze emocjonalnej, a żeby zgłosić się po pomoc potrzebują średnio aż ośmiu lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-facebook-targetowanie-reklam-zmiany ##

Kampania "Miło Cię widzieć" w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii

Grupa młodzieży z Tarnobrzeskiego liceum podjęła się ważnego tematu w kampanii społecznej "Miło Cię widzieć" realizowanej w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Jej celem jest pokazanie młodym, że warto szukać pomocy, a także szerzenie wiedzy na temat problemów związanych z psychiką. Spoty przygotowane przez młodych można zobaczyć w tym tygodniu na 20 ekranach w Krakowie i aż 50 ekranach w Warszawie m.in. dzięki wsparciu firmy Jet Line.

Twórcy projektu osiągają swój cel zarówno poprzez kanały online, jak i offline. Poprzez swoje media społecznościowe oraz stronę internetową ukazują oni problemy, z którymi mierzą się nastolatkowie, a także możliwości uzyskania bezpłatnego wsparcia.

Młodzież wydała także własną publikację w formie drukowanej i e-booka  - "Życie. Poradnik dla dorosłych". To poradnik od młodych dla rodziców uświetniony rysunkami uczniów I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Tarnobrzegu i komentarzem psycholożki i psychoterapeutki, mgr Agaty Kwarciany. W publikacji znajdują się także wyniki ogólnopolskiego badania dot. dobrostanu emocjonalnego młodzieży.

Publikacja ma na celu uświadamianie o problemach i uczuciach dzieci i młodzieży, jest też świetnym „punktem wyjścia" do szczerej dyskusji na ten trudny i zbyt często omijany temat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych