“Progr@m” wraca do TVN CNBC w nowej formule

Magazyn “Progr@m” wrócił na antenę kanału TVN CNBC w zupełnie nowej formule. Nowa odsłona audycji poświęcona jest prowadzeniu biznesu w internecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie prezentowane są m.in. pomysły twórców internetowych start-up’ów, porady dla tych, którzy prowadzą tradycyjne biznesy, a sieć jest dla nich szansą na poprawę efektywności, a także przegląd najważniejszych oraz najciekawszych informacji z branży IT z mijającego tygodnia.

Prowadzącym „Progr@m” jest Rafał Tomański, dziennikarz Chilli ZET, piszący także w “Bloomberg Businessweek Polska”, Onet.pl i w “Pulsie Biznesu”.

Audycja nadawana jest we wtorki o 18.00 począwszy od 6 lutego br. Od tego miesiąca właśnie o 18.00 emitowane są wszystkie magazyny w TVN CNBC (dotąd zaczynały się o 13.30).

“Progr@m” to jedna z trzech nowości w kanale w ostatnim czasie. Od 1 lutego br. w ramówce stacji pojawiły się magazyny "TVN CNBC w czasie rzeczywistym" i "Koniec handlu" (dowiedz się więcej).

Poprzednia wersja “Progr@mu” nadawana była na antenie TVN CNBC od 2007 do 2009 roku. Tamten magazyn poświęcony był nowym technologiom i najciekawszym gadżetom.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały