Program „Tak czy nie” zyskał widzów. Janusz Korwin-Mikke zapewnił rekord

Magazyn „Tak czy nie” w Polsat News śledzi średnio 137 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 43 tys. widzów. Największą widownię zgromadziło wydanie z udziałem Janusza Korwina-Mikke i Andrzeja Celińskiego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Program „Tak czy nie” zyskał widzów. Janusz Korwin-Mikke zapewnił rekord
Agnieszka Gozdyra

Średnia widownia nadawanego w dni powszednie o 21.30 programu „Tak czy nie” w okresie od 2 kwietnia do 16 lipca 2014 roku wyniosła 137 tys. osób. Przełożyło się to na 0,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.W analogicznym okresie ub.r., czyli w pierwszych miesiącach nadawania „Tak czy nie”, program gromadził średnio 94 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 0,68 proc. i 0,42 proc.>>> „Piaskiem po oczach” przegrało z TVP Info. Hitem rozmowa ze Zbigniewem Jakubasem

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie publicystycznego programu zostało wyemitowane 26 maja br. Obejrzało je 355 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu byli Janusz Korwin Mikke i Andrzej Celiński. Drugi w kolejności odcinek zgromadził już ponad 100 tys. oglądających mniej.

Trzy topowe wydania „Tak czy nie”

W czasie nadawania audycji Polsat News przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce w tym paśmie wśród stacji informacyjnych należy do kanału TVP Info, którego udział wynosi 2,21 proc. Stacja ta nadaje w tym czasie m.in. magazyny, „Studio Lotto” i „Panoramę Dnia”. Zaś drugą pozycję zajmuje TVN24 („Polska i Świat”; 1,64 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 ma wyższy wynik niż TVP Info.

Widownia programu na tle konkurencji

W programie „Tak czy nie” goszczą osoby o przeciwstawnych poglądach w konkretnym temacie. Magazyn prowadzą na zmianę Agnieszka Gozdyra i Wojciech Szeląg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały