Progress Raymond nową strukturą w grupie Young & Rubicam Brands

W obrębie Young&Rubicam Brands powstała nowa komórka ProgressRaymond, którą kieruje Piotr Grabarczyk.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Nowa struktura w Young & Rubicam Brands zajmie sięwspomaganiem procesów kreatywnych, tworzeniem krótkich formanimowanych, kompozycją oraz projektami 3D i produkcją reklamtelewizyjnych.

Progress Raymond realizuje zlecenia dla klientów grupy Y&RBrands, a także z poza niej.

Piotr Grabarczyk związany jest z branżą reklamowa od 1998 roku.W swojej karierze pracował dla takich firm jak: East MG, AMOSPoland, Axel Springer, QPrint, Euro RSCG oraz Brand Suport.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej