Projekt strategii programowej TVP na lata 2012-2015 - konsultacje społeczne

20 października br. Telewizja Polska po raz pierwszy w swojej działalności zaprezentowała przedstawicielom organizacji pozarządowych projekt strategii programowej nadawcy publicznego opracowywanej na lata 2012-2015.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Chęć pokazania wstępnego projektu i konsultowania go od samego początku to nie markowanie tego działania, ale rzeczywistość. Trzeba przy tym pamiętać, że Telewizja Polska ma realizować zdecydowanie inne zadania programowe niż stacje komercyjne. Dlatego po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na tak szerokie konsultacje - podkreślił Juliusz Braun, prezes  TVP.

Obecni na prezentacji przedstawiciele organizacji zostali zaproszeniu do udziału w pracach istniejących już zespołów, np. ds. programów edukacyjnych oraz do zgłaszania propozycji powołania kolejnych tego typu gremiów, by za klika tygodni powstał dokument dotyczący programu TVP. - Tak przygotowana strategia ma pozwolić nadawcy publicznemu stać się medium wiarygodnym, wyznaczającym standardy i opiniotwórczy poprzez dialog z widzami i środowiskami opiniotwórczymi - głosi komunikat TVP.

Spółka zapowiada, że za kilka tygodni, skonsultowany z tymi organizacjami, oficjalny dokument strategii programowej TVP zostanie upubliczniony na jej stronach internetowych.

Telewizja Polska spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych zaczęła latem br. Kolejne odbędzie się w styczniu 2012 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu