Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay

Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji kawy Pedro's w zakresie obsługi wydawania nagród.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych  we wszystkich większych miastach Polski.

Nagrodą gwarantowaną w promocji realizowanej pod hasłem „Pedro’s. Masz ochotę na filiżankę?” jest wykonana z delikatnej i szlachetnej porcelany filiżanka z talerzykiem, zapakowana w specjalne pudełko z logo Pedro’s.

Aby odebrać nagrodę w dowolnym saloniku prasowym należy zebrać cztery kody kreskowe z opakowań kawy Pedro’s 250g. W ramach dodatkowej komunikacji akcji pracownicy saloników noszą promocyjne koszulki z hasłem promocji.

Promocja trwa od 7 maja do 30 czerwca 2007 i wspierana jest ogólnopolską kampanią w telewizji.

W tym roku w salonikach prasowych HDS odbyła się redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz Lipton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej