Promocyjne ratingi w letniej ofercie TVP

Biuro Reklamy TVP przygotowało promocyjną ofertę handlową na miesiące letnie

Media&Marketing
Media&Marketing
Udostępnij artykuł:

Reklamodawcy, którzy szybko złożą zamówienie, mogą otrzymać nawet do 15 proc. dodatkowych ratingów - informuje Media & Marketing.

Reklamodawcom, którzy złożą zamówienie na emisję reklam w okresie letnim do 17 czerwca br., BRTVP gwarantuje możliwość modyfikacji przygotowanego przez siebie mediaplanu (niezależnie od wykorzystywanej przez reklamodawców pakietowej formy sprzedaży) oraz dostarczenie 110 proc. sumy zamówionych GRP, natomiast 115 proc. zamówionych ratingów dziesięciu reklamodawcom, którzy w czasie obowiązywania oferty letniej wydadzą największe budżety w stacjach TVP. Marketerom, którzy do 17 czerwca zamówią czas reklamowy w TVP wyłącznie na okres 1-31 lipca br., przysługiwać będzie prawo modyfikacji mediaplanu przygotowanego przez BR TVP.

BR TVP stara się również zachęcić dodatkowym 10-pioc. opustem nowych reklamodawców, tzn. takich, którzy nie byli obecni w TVP od co najmniej 9 miesięcy. Jak powiedział Kazimierz Piekarz, wicedyrektor BR TVP ds. marketingu, letnia oferta BR TVP ma przyspieszyć składanie zamówień i pomóc zrealizować założony na lato cel sprzedażowy. Piekarz nie zdradził, jaki jest cel, jeśli chodzi  o wartość sprzedażową czasu reklamowego TVP w tym roku na miesiące letnie.

- W zeszłym roku ważnym eventem były igrzyska olimpijskie, w tym roku takiego mocnego wydarzenia nie mamy i chcemy ten fakt zrównoważyć - mówi Piekarz.

Media&Marketing
Autor artykułu:
Media&Marketing
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana