“Proste? Proste” zamiast "Dla domu z pomysłem" w reklamach Leroy Merlin

Sieć marketów budowlanych Leroy Merlin uruchomiła nową platformę komunikacji marketingowej, której hasłem przewodnim jest prostota i działanie krok po kroku. W ramach kampanii marka przygotowała konkurs „Wygraj mieszkanie w prostych krokach”, w którym nagrodą jest mieszkanie. Nowa idea kreatywna “Proste? Proste” została przygotowana przez agencję Brasil.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
“Proste? Proste” zamiast "Dla domu z pomysłem" w reklamach Leroy Merlin

Odmieniona komunikacja marketingowa Leroy Merlin obejmuje koncept kreatywny kampanii reklamowej skupiony wokół idei upraszczania, nowy, nieskomplikowany język komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, a także rebranding i szerokie zmiany związane z komunikacją wizualną. Spoiwem wszystkich projektów realizowanych w ramach nowej platformy jest hasło “Proste? Proste”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/leroy-merlin-sponsor-reprezentacji-polski-umowa-pzpn ##

Leroy Merlin stawia na digital

- Po miesiącach przygotowań Leroy Merlin Polska prezentuje efekt działań, które bazują na diagnozie nastrojów społecznych i obecnych potrzeb konsumentów. W dobie ciągłych zmian i pojawiających się barier finansowych, takie wyzwania jak remont wskazują nam nową rolę marki, której zadaniem jest dziś upraszać tą rzeczywistość, zdejmować stres  z konsumenta i ułatwić na wiele sposobów realizację zmian w domu czy ogrodzie. Na tym zbudowaliśmy ideę kreatywną komunikacji zarówno ukierunkowanej masowo, jak i precyzyjnie targetowanej - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu odpowiadający za cały proces.

Michał Sacha cytowany w komunikacie wskazuje, że marka wzmocni przekazy w digitalu i mediach społecznościowych.

- Uważam, że planując dziś komunikację nie można pominąć aspektu dostępności fizycznej marki, dlatego rozwój platform cyfrowych, w tym aplikacji, to dla nas priorytet. Konsument musi mieć dostęp do inspiracji i realizacji zakupów w każdym momencie i każdej formule: zamówienia online, odbiór w sklepie, czy zakupy przez telefon - dodaje Michał Sacha.

W nowej kampanii postawiono na lekkość tematów, dowcip i bezpośredni ton narratora. Wykorzystano w niej ponadczasowy przebój zespołu A-ha “Take on me”. Spot wizerunkowy prezentuje bohaterów na kolejnych etapach ich życia i przedstawia Leroy Merlin jako markę dającą wsparcie, ułatwiającą realizację skomplikowanych projektów. Dwa kolejne spoty omawiają konkretne sytuacje, w których bohaterowie mierzą się z remontowymi zadaniami, nie rezygnując jednak z codziennej radości życia.

W ramach kampanii marka przygotowała konkurs „Wygraj mieszkanie w prostych krokach”. Nagrodą jest kawalerka z ogrodem zlokalizowana na terenie prawobrzeżnej Warszawy. Zadanie konkursowe obejmuje stworzenie przy użyciu produktów Leroy Merlin video z pokazaniem w prostych krokach swojej realizacji pomysłu DIY.

Nowe szaty Leroy Merlin

Wraz ze startem aktualnej platformy Leroy Merlin wprowadził także zmiany w obszarze komunikacji wizualnej. Nowe oznakowanie w sklepach i online, wprowadzenie dodatkowych nośników, takich jak tiry dostawcze oraz nowe koszulki pracowników, to niektóre z zauważalnych zmian. Do elementów składających się na nową platformę marketingową dodano promocję usługi projektowania, która jest dostępna w Leroy Merlin (kuchni, łazienek czy zabudowy garderoby) za 1 zł dla klientów.

Do tego niestandardowe promocje i program „Warsztaty Bohatera Domu”, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł od fachowców w każdym sklepie Leroy Merlin bezpłatnie nauczyć się samodzielnego wykonywania podstawowych prac remontowych czy montażowych. Kolejne odsłony kampanii “prostych kroków” pojawią się w formie reklam, jak i inicjatyw dla klientów w najbliższych miesiącach.

Za koncept kreatywny i nowa identyfikację wizualną najnowszej kampanii odpowiedzialna jest agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiadają agencje Essence Mediacom oraz Starcom, a za produkcję spotów reklamowych - Dynamo Film.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę