Kobieta kierowcą rajdowym w kampanii Providenta z okazji 20-lecia w Polsce (wideo)

Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności w Polsce. Akcję, obejmującą m.in. konkurs dla klientów, przygotowały firmy marketingowe Isobar Polska i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z kampanii pokazuje historię dziewczyny, która od najmłodszych lat interesowała się wyścigami samochodowymi, ścigała się m.in. gokartami. Kiedy uzyskuje prawo jazdy, rodzice robią jej niespodziankę: kupują samochód wyścigowy.

Podsumowuje to hasło „Wierzymy w Twój plan”, mające podkreślać, jak Provident wspiera swoich klientów w realizacji planów życiowych. Firma wprowadziła ten slogan, wraz z nowym logo, na początku ub.r.

Obecna kampania obejmuje też konkurs dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w Providencie i wyślą SMS z odpowiedzią na pytanie, na co wydaliby 2 tys. zł. Codziennie 20 autorów najciekawszych odpowiedzi będzie otrzymywać po 2 tys. zł. W sumie przyznanych zostanie 400 takich nagród, konkurs potrwa do 24 lipca.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski