Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta

Bohaterowie drugiej odsłony kampanii reklamowej „Mam czas” znajdują  chwilę dla siebie nawzajem – czy to przy pieczeniu aromatycznych pierników, robieniu łańcucha choinkowego, czy strojeniu choinki. Stało się to możliwe za sprawą przydatnego pomocnika domowego, czyli robota sprzątającego, kupionego dzięki pożyczce w Providencie.

Działania w ramach kampanii reklamowej Provident Polska objęły telewizję i internet oraz potrwają do 25 grudnia 2023 r.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski