"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamująca przeciery pomidorowe Łowicz (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)

W kampanii przecierów pomidorowych Łowicz marka podkreśla pozytywne rzeczy związane z latem i piękną pogodą, w tym bogactwo barw, smaków i aromatów. Utrzymana w wakacyjnym klimacie reklama to kompilacja kolorowych wspomnień i humorystycznych scen.

Komunikacja realizowana w oparciu o platformę komunikacyjną "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!" przypomina również, że przecier Łowicz nie zawiera konserwantów i soli.

Reklama jest emitowana od kwietnia br. w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne) oraz na platformach VOD. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]