Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) są obcokrajowych. W spotach pokazują, jak obgryzają kawałki Ptasiego Mleczka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

W spotach z kampanii występują kobiety z Danii i Japonii oraz mężczyzna z USA. Wszyscy w nieco zabawny sposób - nawiązujący do obyczajów i elementów charakterystycznych dla tych krajów - pokazują, w jaki sposób obgryzają i jedzą kawałki Ptasiego Mleczka.

 

Poprzednią kampanię reklamową Ptasiego Mleczka realizowano wiosną br., była oparta na loterii pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”.

 

Nowa kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet (serwisy VoD).

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Geometry Global (należąca do Grupy Ogilvy w Polsce), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za komunikację korporacyjną, produktową i CSR - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana