Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Publicis Groupe, do której należą m.in. agencje Starcom, Zenith, Leo Burnett, Publicis wprowadza w Europie Środkowej i Wschodniej platformę Le Pont (po francusku: most). Ma działać pod kierownictwem Helgi Sasdi i Konrada Dorabialskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

W ramach Le Pont będzie działać 600 ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. - Le Pont jest skonstruowana w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (commerce i produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru - podano w komunikacie.

Helga Sasdi i Konrad Dorabialski na czele Le Pont

Ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Będą pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

- W czasach, gdy przedsiębiorstwa znajdują się pod większą niż kiedykolwiek presją w świecie platform, Le Pont daje dostęp do błyskawicznych i skalowalnych rozwiązań, tworzonych przez najlepszych specjalistów w kluczowych dla rozwoju biznesu dziedzinach. Połączenie potencjału Węgier i Czech w obszarze contetu, produkcji, commerce’u, danych i technologii oraz nasze 15-letnie doświadczenie w tworzeniu hubów aktywacji internetowych, digitalowych i eCommerce’owych w Polsce, oznacza doskonałe uzupełnianie się kompetencji i zapewnia nam skalę. To z kolei pozwala nam osiągać nowe możliwości w realizacji adaptacji produkcyjnych, zarządzaniu stronami internetowymi i commerce’u na potrzeby naszych klientów. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera do tego przedsięwzięcia, niż Helga, nie mogę się doczekać zacieśnienia współpracy z nią - mówi Konrad Dorabialski, co-lead Le Pont, Publicis Groupe CEE.

- Le Pont stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których celem jest wypracowanie doskonałych rozwiązań wykorzystujących technologie cyfrowe. Dzięki dostępowi do naszej kompleksowej i strategicznej oferty zapewniamy marketerom szybkość, przejrzystość i możliwość współtworzenia projektów w modelu hybrydowym, razem przez klientów i agencje, tak jak to działa w środowisku startupów. Na Węgrzech, przez ostatnie dziewięć lat skupialiśmy się na tworzeniu treści do mediów cyfrowych oraz strategii na wszystkich poziomach dla międzynarodowych klientów, w tym P&G i potwierdziliśmy skuteczność tego modelu w działaniu. Teraz połączenie w ramach Le Pont naszego doświadczenia w tworzeniu contentu cyfrowego z wiedzą z obszarów commerce’u, możliwościami produkcyjnymi, danymi i technologią, w całym regionie CEE, pozwoli na dostarczenie klientom w pełni kompleksowej oferty działań digitalowych. Cieszę się, że wspólnie z Konradem wdrożymy ten model w życie, kreując nowe podejście do realizacji celów biznesowych klientów – komentuje Helga Sasdi.

 

Komentarze (2)
ja
4 lata temu

czyli czym dokładnie będzie się zajmowała ta platforma. Jakiś przykład.

paweł
4 lata temu

La cabaret :) jak to lewandowski powiedział

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji