Puchar Prezesa Techmexu

Wojciech Bronowski z krakowskiej firmy IGE+XAO Polska wygrał slalom gigant o puchar Prezesa Techmexu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zawody odbyły się na Hali Gąsienicowej już 9 raz. Wystartowało łącznie 128 zawodniczek i zawodników w 5 grupach.

Wśród zjazdowców byli przedstawiciele największych firm informatycznych w Polsce oraz przedstawiciele mediów i banków. Wśród starujących byli przedstawiciele takich gigantów informatycznych jak:  IBM, Microsoft, Citrix Systems  czy Polkomtel. Byli dostawcy rozwiązań informatycznych Unisoft, Koncept, Ascomp, CCNS, IGE+XAO Polska czy Karen Notebook. Oczywiście mocną reprezentację wystawił Techmex na czele z prezesem zarządu Jackiem Studenckim.

Media reprezentowali przedstawiciele m.in. TVN24, Parkietu i Teleexpressu.

W tej kategorii walkę o zwyciestwo stoczyli Olgierd Dobrzyński i  Grzegorz Kalinowski (TVN24) z Hirkiem Wroną z Teleexpressu.

Ostatecznie wygrał Olgierd Dobrzyński przed Hirkiem Wroną. 

O prestiżu imprezy świadczy liczba startujących oraz liczba reprezentowanych firm. Zawody o Puchar Prezesa Techmexu to jedna z najważniejszych sportowych imprez informatycznych w Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych