Puchar Świata z Harnasiem

Niezależnie od aury, ostatni weekend stycznia będzie z pewnością gorący dla wszystkich wielbicieli narciarstwa w wielkim stylu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

29 i 30 stycznia 2005 roku w Zakopanem odbędzie się polska edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Po raz drugi sponsorem Pucharu jest HARNAŚ - najmłodsza, choć już dobrze znana ze swego górskiego wizerunku, marka w portfolio Carlsberga. W tym roku Harnaś pełni rolę Sponsora Głównego.

Przed każdą relacją telewizyjną z zawodów emitowane będą billboardy sponsorskie marki HARNAŚ. Logo HARNASIA obecne będzie na koszulkach zawodników, a także na nośnikach reklamowych wokół skoczni -  bannerach, bandach i balkonach. Podczas pucharowych zmagań, na telebimach wyświetlane będą spoty reklamowe HARNASIA.

Obecność HARNASIA, jako Głównego Sponsora Pucharu, komunikowana będzie na plakatach i w spotach radiowych przygotowanych przez organizatora zawodów.O tym jak mocno HARNAŚ jest związany ze skokami narciarskimi, świadczy też fakt, że jest on sponsorem wszystkich transmisji Pucharu Świata w Skokach Narciarskich, poczynając od 26 listopada 2004 do 20 marca 2005 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji