„Puls Biznesu” zhakowany. Subskrybenci dostali oszukańczy mail

Hakerzy wysłali subskrybentom newslettera „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) mail mający na celu wyłudzenie danych i pieniędzy. - Obecnie intensywnie pracujemy nad ustaleniem szczegółów tej niepożądanej akcji oraz podjęliśmy wszelkie niezbędne kroki, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości - zapewnia wydawca dziennika.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mail wysłany do subskrybentów „Pulsu Biznsu” w piątek przekonywał odbiorców, że muszą dopłacić nieco ponad 4 zł za dostawę przesyłki przez DHL. W wiadomości pojawiło się logo tej firmy oraz zachęta do kliknięcia w link, żeby potwierdzić przesyłkę.

Zespół „Pulsu Biznesu” w weekend wysłał subskrybentom maila, w którym potwierdził, że adres jego portalu internetowego został wykorzystany do przeprowadzenia akcji phishingowej. - Chcielibyśmy podkreślić, że mail, który mogli Państwo otrzymać, sugerujący problemy z paczką kurierską DHL i konieczność uiszczenia opłaty celnej, jest fałszywy. Prosimy o zignorowanie tej wiadomości i przede wszystkim - o nieklikanie w żaden link zawarty w owej korespondencji. Link ten prowadzi do fałszywej strony i może narazić Państwa dane na ryzyko - napisano.

Przeproszono użytkowników „za napotkane niedogodności związane z zaistniałą sytuacją”. - Obecnie intensywnie pracujemy nad ustaleniem szczegółów tej niepożądanej akcji oraz podjęliśmy wszelkie niezbędne kroki, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości. Będziemy Państwa na bieżąco informować o wszelkich działaniach i postępach w tej sprawie - zapewniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska