Puma zachęcała w sklepie do „zamiany kalorii na endorfiny”

Puma na jeden dzień otworzyła w Wielkiej Brytanii sklep Puma Endorphin Store, w którym zachęcała klientów, by „zamieniali kalorie na endorfiny” i bardziej skupiali się na zdrowiu fizycznym i psychicznym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tymczasowy sklep marki Puma Endorphin Store powstał w centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch. Był czynny 21 sierpnia br.

Akcję oparto na spostrzeżeniu, że młode pokolenie, dla którego przeznaczony jest nowy model butów Pumy – LQD Cell – trenuje w nowy sposób, a kluczem do wszystkiego, co robią młodzi ludzie jest wyrażanie siebie.

To stanowiło punkt wyjścia dla stworzenia sześciominutowego zestawu ćwiczeń, które maja zwiększać wydzielanie dopaminy, adrenaliny i endorfin. Powstał on przy współpracy ekspertów od fitnessu.

„Endorfinowy” sklep Pumy miał pomóc w zmianie postrzegania fitnessu, który nie powinien być traktowany jedynie jako żmudny wysiłek, ale jako czynność, która poprawia humor i samopoczucie.

Jodie Sayer, szef zespołu ds. marketingu w firmie Puma, powiedziała:  - To wydarzenie dotyczy zmiany postrzegania sprawności przez ludzi. Pod koniec wizyty goście zrozumieją, jak ważne jest poruszanie się i uwalnianie endorfin dla ich zdrowia psychicznego i fizycznego.

Akcję przygotowała agencja Virtue.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?