Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One

Streetcom wygrał przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding marki produktów dla zwierząt  Purina One (Nestlé Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One

Umowa z Nestlé Polska obejmuje działania dla Purina One Dog i Purina One Cat. Celem jest budowanie wizerunku marki jako eksperta w zakresie żywienia zwierząt, pozyskiwanie nowych klientów oraz uzyskanie rekomendacji i opinii. Wygenerowane testymoniale i claimy będą przeznaczone do dalszej komunikacji.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii kampanii, projekt i wykonanie materiałów graficznych, przygotowanie i przeprowadzenie precyzyjnej rekrutacji uczestników na podstawie indywidualnych ankiet oraz wdrożenie wszystkich fal aktywacji.wdrożenie kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek