Puste opakowania w kampanii „Podaruj dzieciom słońce” (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania wspierająca akcję „Podaruj dzieciom słońce”. Kampanię – podkreślającą znaczenie pustych opakowań po produktach Procter & Gamble – przygotowały agencje z grupy Saatchi & Saatchi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania towarzysząca tegorocznej edycji akcji „Podaruj dzieciom słońce” podkreśla, że produkty Procter & Gamble działają nawet wtedy, gdy się skończyły. Taki przekaz ma w niestandardowy sposób zachęcać odbiorców do kupna tych marek, ponieważ część zysku z ich sprzedaży zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom, którymi opiekuje się Fundacja Polsat.

Akcja reklamowa jest prowadzona od września, obejmując telewizję (5 różnych spotów w kanałach z grupy Polsat), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Twój Styl”, „Mam dziecko”, „Tele Tydzień”), internet oraz punkty sprzedaży. Kampanię przygotowała grupa Saatchi & Saatchi, przy czym za kreacje internetowe odpowiada Saatchi & Saatchi Digital, a za realizację działań w punktach sprzedaży – Saatchi & Saatchi Direct.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]