PwC z kampanią rekrutacyjną „People Story”

29 maja ruszy cykl "People Story" w którym firma rekrutacyjna PwC pokaże zawodową codzienność swoich konsultantów i managerów. Akcję realizują Kamila Goryszewska, prowadząca podcasty oraz vloger Adrian Kilar.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na "People Story" składa się 17 wywiadów z przedstawicielami PwC. Rozmowy przeprowadziła podcasterka Kamila Goryszewska, a za realizacje materiałów wideo odpowiada vloger Adrian Kilar.

- Kampania "People Story" jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość - komentuje Sylwia Ziemska, recruitment & attraction senior manager w PwC.

Premiera pierwszego odcinka kampanii odbędzie się 29 maja br. o godz. 17:00 na kanale YouTube PwC Polska. Już teraz można zobaczyć teaser zapowiadający akcję.

PwC w Polsce zatrudnia już ponad 4 700 pracowników. Posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, Financial Crime Unit w Gdańsku oraz dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA