Pysio atakuje

W poniedziałek, 14 marca 2005 r. ruszyła trzecia już w tym roku telewizyjna kampania reklamowa marki Pysio pt. 'Pysio Gul Gul'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowy produkt nosi nazwę Dercos AminexilSP94. Kampanię realizuje dom mediowy Optimedia. Media plan obejmuje prasę, w tym pisma adresowane do mężczyzn, oraz telewizję. Celem kampanii jest wprowadzenie produktu na rynek.

Reklamy nowego produktu pojawią się w stacjach telewizyjnych: TVP, POLSAT, TVN, TV4 i wybranych kanałach tematycznych. Reklamy prasowe ukażą się w pismach adresowanych do mężczyzn (Focus, Menshealth), tygodnikach opiniotwórczych (Przekrój, Newsweek, Polityka i Wprost) oraz dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita).

Nad przygotowaniem planu mediów i realizacją kampanii w mediach pracował zespół Optimedia. Adaptacje kreacji do potrzeb polskiego rynku przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"