Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów

Serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl, jako część Just Eat Takeaway.com, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Partnerstwo obejmuje takie rozgrywki jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także zawody piłki halowej i zawodach młodzieżowych.

Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-sponsor-uefa-euro-2020 ##

Partnerstwo zapewnia ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach.

Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.

Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem obejmuje: UEFA EURO 2020 (ogłoszone wcześniej), Liga Mistrzów UEFA, EURO Kobiet UEFA , Liga Mistrzyń UEFA, Liga Europy UEFA, Liga Konferencji Europy UEFA, Superpuchar UEFA, Liga Młodzieżowa UEFA, Liga Mistrzów Futsalu UEFA, Liga Mistrzyń Futsalu UEFA, Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA,Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?