Pyszne.pl z kampanią reklamową „Twój Czas”

Pod hasłem „Twój Czas” ruszyła kampanie reklamowa serwisu Pyszne.pl (Takeaway.com), gdzie można zamówić jedzenie online. Kampania opracowała holenderska agencja Etcetera.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Pyszne.pl z kampanią reklamową „Twój Czas”

Serwis promuje się w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie (materiały wideo, display).

Kampania rozpoczęła się jednocześnie na pięciu głównych rynkach spółki Takeaway.com: w Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii i Austrii.

Stworzeniem kreacji zajęła się agencja Etcetera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Pyszne.pl pod kierownictwem Marty Czarneckiej, posiłkując się wsparciem domu mediowego Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta