Q&AConsulting z Lechem

Agencja Public Relations Q&AConsulting podpisała umowęprzedłużającą współpracę w zakresie obsługi PR wielkopolskiej markiLech PILS, należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania mają charakter wizerunkowy i nawiązują doregionalnego charakteru marki. Agencja wspiera także działaniasponsoringowe PILSA w wielkopolskich klubach sportowych.

Obecność marki w regionie wzmacniają także działania promocyjneoraz program lojalnościowy skierowany do właścicieli lokaligastronomicznych przygotowane przez agencję marketing servicesTEQUILA\Polska.

Q&AConsulting realizuje także działania PR dla marki Redd'snależącej do Kompanii Piwowarskiej związane z kampanią "Redd's. WTwoich kolorach".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"