Q&AConsulting z Lechem

Agencja Public Relations Q&AConsulting podpisała umowęprzedłużającą współpracę w zakresie obsługi PR wielkopolskiej markiLech PILS, należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania mają charakter wizerunkowy i nawiązują doregionalnego charakteru marki. Agencja wspiera także działaniasponsoringowe PILSA w wielkopolskich klubach sportowych.

Obecność marki w regionie wzmacniają także działania promocyjneoraz program lojalnościowy skierowany do właścicieli lokaligastronomicznych przygotowane przez agencję marketing servicesTEQUILA\Polska.

Q&AConsulting realizuje także działania PR dla marki Redd'snależącej do Kompanii Piwowarskiej związane z kampanią "Redd's. WTwoich kolorach".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat