Quick-Step klientem Good One PR

Agencja Good One PR wygrała przetarg na stałą obsługę Quick-Step, belgijskiej marki podłóg klasy premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Quick-Step klientem Good One PR

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach.

Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych, a także prowadzenie działań z obszaru influencer marketingu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-good-one-pracuje-dla-marki-getaway ##

Good One PR ma nowego klienta

Z ramienia Good One PR projekt prowadzi Katarzyna Zawadzka, senior account executive, pod nadzorem Ilony Rutkowskiej, account manager.

Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Quick-Step to marka podłóg produkowanych przez Unilin, dostępna w ponad 100 krajach.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jacek Nawara w ElectroMobility Poland

Jacek Nawara w ElectroMobility Poland

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"