Drożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"

Grupa Radiowa Time uaktualniła cenniki reklam. Średnio o ok. 3 proc. wzrosną od 9 września br. ceny reklam w sieci Radia Eska i w pakiecie Total Time. Droższe będą też spoty w Drapaczu Chmur.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drożeją reklamy w Radiu Eska.  "Duży popyt na czas reklamowy"

- Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej i duży popyt na czas reklamowy. Jednocześnie pozycja naszych produktów jest bardzo silna. W ostatnim miesiącu zanotowaliśmy wzrosty słuchalności Radia Eska fala do fali, a w naszej grupie docelowej, wśród osób w wieku 20-39 lat, stacja jest drugą rozgłośnią w rankingu. Również Eska2 znacząco wzmacnia swoją pozycję, co jest efektem m.in. styczniowego rebrandingu z Radia SuperNova. Spodziewamy się też wzrostów Eski Rock po rozszerzeniu nadawania na dziewięć miast – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia Eska i dyrektor generalna Grupy Radiowej Time.

W porównaniu do obecnie obowiązujących cenników, ceny reklam w pakiecie Total Time wzrosną o 3,6 proc., a w sieci Eska - o 2,9 proc. (pasmo 6-24, poniedziałek-niedziela).

Cenniki pozostałych produktów reklamowych Grupy Radiowej Time, w tym sieci Eska2 oraz rozgłośni Eska ROCK i VOX FM, pozostają bez zmian.

CZYTAJ TEŻ: Były szef informacji RMF FM przeszedł do konkurenta

Wraz ze zmianą cen w Grupie Radiowej Time i w związku z równoczesną podwyżką cen w Grupie Eurozet, nastąpi aktualizacja cennika pakietu wspólnego obu nadawców – Drapacza Chmur. Ceny zostaną zwiększone średnio o 3,8 proc. (pasmo 6-22, poniedziałek-niedziela). Nowy cennik wejdzie w życie również 9 września. Zlecenia emisji reklam wg dotychczasowych cenników w Grupie Radiowej Time i w ramach pakietu Drapacz  Chmur przyjmowane są do 7 września 2024 roku.

W skład Grupy Radiowej Time wchodzą stacje: Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu