Radio Kolor reklamuje się pod hasłem „Wciągamy kolorowo”

Radio Kolor z początkiem sierpnia br. rozpocznie kampanią promocyjną, w której komunikować będzie gatunki muzyczne, które gra. Akcja realizowana będzie pod hasłem „Wciągamy kolorowo”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Radio Kolor reklamuje się pod hasłem „Wciągamy kolorowo”

Utrzymane w kilku barwach reklamy informować będą, że na antenie stacji usłyszeć można muzykę z gatunków pop, soul i r’n’b. Działania mają na celu pozyskanie nowych słuchaczy oraz utrwalenie wizerunku marki Radia Kolor na terenie Warszawy.

grafika

Reklamy pojawią się w prasie lokalnej i ogólnopolskiej, w kinach, internecie, a także na ekranach komunikacji miejskiej w Warszawie i w stołecznych taksówkach. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół Radia Kolor.

Z danych Radio Track wynika, że w I półroczu br. udział Radia Kolor w rynku warszawskim wyniósł 1,6 proc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem