Radio Plus dla dzieci

Czwartą już płytę CD z bajką-słuchowiskiem słowno-muzycznym

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Czwartą już płytę CD z bajką-słuchowiskiem słowno-muzycznym wyprodukowało Radio Plus Łódź. Tym razem opowieść "Przed Świętami za lasami" rozgrywa się na wsi w okresie przedświątecznym. Na płycie znalazły się trzy bajki. Ich bohaterami są zwierzęta, a tłem - ludzie.

Bohaterom bajki głosów użyczyli studenci Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, Filmowej i Telewizyjnej. Całość wyreżyserował Mariusz Siudziński, muzykę do piosenek skomponowała Izabela Głowacka, zaśpiewała je Anna Komorowska-Manijak, całość aranżował Jan Adamkiewicz, a zrealizował Grzegorz Dondziłło. Bajka wyszła spod pióra jednego z dziennikarzy Radia Plus Łódź.

To już czwarta płyta CD wyprodukowana przez Radio Plus Łódź i przeznaczona dla dzieci. Poprzednie trzy były adaptacjami opowieści o Łaciatym Słoniu Bombiku i cieszyły się olbrzymim powodzeniem. Były dystrybuowane jako inserty do lokalnych wydań Gazety Wyborczej.

Płyta "Przed Świętami za lasami" będzie rozdawana dzieciom niepełnosprawnym w ramach akcji charytatywnej "Gwiazdka z Nieba", którą Radio Plus organizuje ją już po raz czwarty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji