Radio2013-12-10

Radio ZET Chilli wydaje płytę i rusza z kampanią

Radio ZET Chilli rozpoczęło nową kampanię reklamową. Towarzyszy jej wydanie 10. edycji dwupłytowego albumu „Nastaw się na chill out” z muzyką chilloutową.

Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out vol. 10”. Działania reklamowe obejmują prasę (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestylowe i modowe), internet (Onet, Wirtualna Polska) oraz autopromocję w Radiu ZET, Radiu ZET Chilli i Radiu ZET Gold.

Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiadał dział promocji Grupy Eurozet. Płytę wydał Universal Music Polska.

Autor:pp

Więcej informacji:ZET Chilli, Chilli ZET

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter