Radio Zet odrabia straty

Nowa technika pomiaru niekorzystna dla Polskiego Radia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polskie Radio najwięcej straciło na wprowadzeniu w styczniu 2003 nowego systemu badania Radio Track ( badanie to jest teraz realizowane wyłącznie techniką CATI bez udziału wywiadów realizowanych w terenie). W ciągu kilku ostatnich miesięcy słuchalność stacji spadła z 18,1 do 16,4 %. Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, RMF FM znowu powiększa przewagę nad konkurencją. W pierwszym kwartale 2003 RMF FM miało 24% udział w rynku czyli o 0,9% więcej niż w ostatnim badaniu. Zyskuje również Radio Zet z 17% do 17,7%.

 Udział w rynkuStyczeń-marzecGrudzień-lutyRMF FM24,0%23,1%Radio Zet17,7%17,0%PR 116,4%17,4%PR 35,5%5,3%

Tymczasem RMF FM jest najdłużej słuchaną stacją w pracy. W 1 kwartale 2003 średni dzienny czas słuchania RMF FM w pracy wyniósł prawie 5 godzin.

 Średni czas słuchania w pracy 1 kwartał 2003RMF FM299 min.PR 1283 min.Radio Zet272 min.PR 3252 min.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"