Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Firma Mattel wystartowała z najnowszą kampanię reklamową gry UNO. Jest ona prowadzona w na Instagramie, YouTube i TikToku. Do akcji zaangażowano youtuberów, tiktokerów oraz influencerów, wśród nich są m.in. Rafał Masny, Czarek Jóźwik i Nadjowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Główny motyw kampanii stanowi karta „zmiana kierunku”, nazywana też „kartą odwrócenia” lub „reverse card”.  Jest to jedna z używanych w trakcie gry w UNO kart specjalnych, które zmieniają reguły rozgrywki oraz dodają jej emocji.

Materiały w żartobliwy sposób mają pokazywać jak „reverse card” może działać w codziennym życiu, wywracając je niekiedy do góry nogami pojawią się na instagramowych profilach Grupy Abstra, w tym: Abstrachuje.tv, a także Maksymalnie oraz Nieprzygotowani. Wystąpią w nich specjaliści w od odwracaniu rzeczywistości, czyli Rafał Masny i Czarek Jóźwik, ale też Nadjowa, czyli Natalia Długosz. Na YouTube moc „karty odwrócenia” zaprezentują m.in. Jaś Dąbrowski (występujący ostatnio w roli prezentera w programie The Voice Kids) oraz Abra, czyli Jasiek Zdunikowski. Zabawne filmiki jej poświęcone „zmontują” także popularni tiktokerzy, w tym między innymi: Filip Zabielski, Lena Kociszewska czy Karol Pieszko.

UNO to popularna na całym świecie gra, wymyślona na początku lat 70. w USA, zbliżona koncepcyjnie do makao. Jej nazwa pochodzi od słowa, jakie trzeba wypowiedzieć w momencie, kiedy w rękach zostaje nam jedna karta, czyli „uno”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?