Rafał Szczepaniak: z LiquidThread do Better Story Studio

Rafał Szczepaniak objął stanowisko art directora w studiu animacji i postprodukcji Better Story Studio (należącym do domu produkcyjnego Foszer Sawicki). Ostatnio związany był z LiquidThread (Publicis Media).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Szczepaniak odpowiada za nadzór artystyczny projektów realizowanych dla studia. Będzie też współpracować przy produkcjach dla klientów bezpośrednich domu produkcyjnego Foszer Sawicki.

Swoje dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe gromadził w BBDO, Bimers, Lowe GGK i GoldenSubmarine, a ostatnio w LiquidThread.

Pracował nad kampaniami dla takich marek, jak m.in. Frisko, Bakalland, MTV, TVP, Volkswagen, Mercedes, Unilever czy Wrigley.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami