Leo Burnett autorem nowej serii reklam Raffaello

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) wystartowała z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello (Ferrero). Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka pralin Raffaello w swojej komunikacji od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych. Tym razem marka, we współpracy z agencją Leo Burnett, w swoim nowym spocie skupiła się na wyrażaniu tych emocji… na odległość.

Reklama podkreśla, że Raffaello to produkt, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby, w szczególności jeśli nie ma jej obok nas.

 

Nowy spot jest częścią szerszej strategii i nowego podejścia do marki z perspektywy umacniania jej pozycji na rynku i w świadomości konsumentów. Spoto został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Iprospect (Dentsu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu