Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa pralin Raffaello (produkowanych przez Ferrero Polska) z okazji Dnia Matki. Akcję przygotowały agencja Ferrero Pubbliregia i dom mediowy Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania przekonuje, że praliny Raffaello są idealnym prezentem przy okazji składania życzeń na Dzień Matki. W reklamach prezentowane są nowe opakowania produktu.

Spot jest utrzymany w dotychczasowej konwencji reklamowej Raffaello: pokazuje idylliczną scenę czułości z charakterystycznym motywem muzycznym i hasłem „Więcej niż tysiąc słów”.

Akcja reklamowa obejmuje wybrane kanały telewizyjne oraz internet (serwisy VoD i YouTube).

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Ferrero Pubbliregia, a strategią i planowaniem mediów na polskim rynku zajął się dom mediowy Vizeum (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek