„Razem odkryjmy Dolny Śląsk” - zachęca na rowerze marszałek województwa

Na Dolnym Śląsku zaczęła się kampania zachęcająca do aktywnego wypoczynku w tym regionie. Twarzą akcji jest, występujący jako rowerzysta, Rafał Jurkowlaniec, marszałek województwa dolnośląskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” prezentuje atrakcje przyrodnicze i kulturowe tego regionu. Reklamy nie skupiają się tylko na Wrocławiu, lecz pokazują też inne ciekawe miejsca, m.in. zamki w Żmigrodzie i Oławie, pałace w Radomierzycach i Krzyżowej oraz Jaskinię Niedźwiedzią.

Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Dolnego Śląska do aktywnego wypoczywania i podróżowania w czasie urlopu i weekendów po całym regionie.

grafika

Kampania oprócz billboardów w całym województwie dolnośląskim obejmuje konkurs prowadzony na stronie dolnyslask.pl. Należy w nim zgłosić propozycję miejsca wartego odwiedzenia w tym regionie oraz stworzyć jego krótki opis. Zabawa potrwa do końca sierpnia.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada holding reklamowy Pimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska