Rebranding Zasada Rowery

Firma Zasada Rowery odświeża wizerunek swego sztandarowego produktu - rowerów Maxim

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Solidne trendy" to hasło przewodnie kampanii komunikacyjnej.

Od grudnia br. firma Zasada Rowery wprowadza zmiany w wizerunku marki Maxim. Zmianie uległo logo Maxima. W porównaniu do starego, nowe logo jest bardziej purystyczne, utrzymane w biało-czarnej kolorystyce, dzięki czemu lepiej oddaje nowoczesny i pewny charakter linii Maxim. W ramach strategii komunikacji rynkowej usystematyzowano i pogrupowano rowery linii Maxim na sześć submarek: Classic, Highlander, Excursion, Trendy, Small i Complete, które również otrzymały swoiste wyróżniki w postaci nowoczesnego designu logotypu. Pozwoli to klientom na łatwe zapoznanie się z ofertą firmy i wybranie z niej rowerów najbardziej odpowiadających ich potrzebom. Maxim w nowym wydaniu to rower łączący najwyższą solidność wykonania i innowacyjność w designie na najwyższym światowym poziomie. "W naszej branży potrzebujemy silnych argumentów, by wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego zdecydowaliśmy się na pomoc profesjonalnych doradców, którzy potrafili wyeksponować zalety naszych produktów i nadać im spójny charakter." - mówi Jan Zasada, Prezes Zasada Rowery.

Zmianę wizerunku linii Maxim dla Zasada Rowery przygotowała agencja reklamowa AHA, która kompleksowo - od pozycjonowania, poprzez koncepcję strategii marki i komunikacji rynkowej, aż po kreatywne działania projektowe, zajęła się zbudowaniem nowego wizerunku marki. Przygotowany został nowy katalog produktów, materiały POS oraz layouty prasowe, za pośrednictwem których komunikowane będą zmiany dotyczące rowerów Maxim.

"Wykreowanie platformy marki Maxim Zasada Rowery było dla nas ciekawym wyzwaniem, bo czymże na pierwszy rzut oka różnią się od siebie rowery? Pozornie niczym. A jednak są marki cieszące się wśród klientów większą popularnością, co z pewnością wkrótce nastąpi również w przypadku Maxima." - mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek