Red Bull nowym klientem agencji 180heartbeats + Jung v. Matt

Marka napojów energetycznych Red Bull została nowym klientem agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt dołączyła marka napojów energetycznych Red Bull

Agencja na obecnym etapie nie ujawnia, w jakim zakresie będzie pracować dla nowego klienta.

Red Bull jest największym reklamodawcą w kategorii napojów energetycznych na polskim rynku. W 2022 roku marka wydała na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) ponad 49 mln zł - blisko 20 proc. więcej niż w 2021 roku.

W sierpniu br. Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot napoju energetycznego Red Bull, której bohaterami są Seba i Mati narusza ogólnie przyjęte normy etyczne. W skardze złożonej do KER zarzucono jej, że "Red Bull pomaga osiągnąć sukces, którym jest wielokrotne zapłodnienie żony przyjaciela".

Chodziło o animowany spot, w którym pokazano dwóch przyjaciół: Sebę i Matiego. Jeden z nich ma żonę i dzieci, drugi nie ma się czym pochwalić. Ale tylko do momentu wypicia Red Bulla - wtedy bowiem okazuje, że czworo z pięciorga dzieci przyjaciela to jego dzieci.

 Marka od lat reklamuje się hasłem “Red Bull doda Ci skrzyyydeł”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska