„Reethym of Lite” - Swizz Beatz w kampanii Reebok Classics (wideo)

Rusza globalna kampania „Reethym of Lite” reklamująca nową kolekcję odzieży i butów Reebok Classic. Twarzą i współtwórcą akcji - w Polsce realizowanej we współpracy z ARBOvision Warszawa - jest producent muzyczny Swizz Beatz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej kolekcji Reebok Classic ma podkreślać miejski styl, lekkość i nowoczesność tych ubrań i butów poprzez motyw „Reethym of Lite”. Koncepcję kreatywną akcji przygotował producent muzyczny i projektant Swizz Beatz, wykorzystując do tego piosenkę „International Party” ze swojej nowej płyty. Do tego utworu przygotowano teledysk przedstawiający połączenie tańca, muzyki i sztuki z rytmem ludzkiego życia.

Klip wyreżyserował Chris Robinson, a choreografię przygotował do niego Hi-Hat. W filmiku występuje m.in. dziewięć wschodzących gwiazd światowego street dance’u oraz wykorzystywane są efekty świetlne uzyskane za pomocą laserów, dymu i akrylowego okna. W efekcie końcowym znak Classics „R” ukazuje się w wielowymiarowym zamkniętym pudełku.

grafika

Taka sama koncepcja kreatywna będzie wykorzystywana na całym świecie w reklamach telewizyjnych, drukowanych, internetowych i out-of-home. Dodatkowymi elementami są filmy z backstage’u oraz wywiady ze Swizzem, Chrisem, Hi-Hatem i tancerzami dostępne na stronie WeRClassic.com.

W Polsce kampania obejmie na razie aktywności PR, działania we współpracy z czasopismem „Streetmag”, sponsoring mistrzostwa świata DJ-ów IDA 2011 i eventów dla b-boyów oraz product seeding do znanych osób ze świata muzyki i tańca. W październiku i listopadzie ukażą się natomiast reklamy w 3-4 magazynach dla młodzieży. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań na polskim rynku odpowiada ARBOvision Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej