Reklama iPhone'a 3G wprowadza w błąd

Telewizyjna reklama nowej wersji iPhone'a 3G firmy Applewprowadzała w błąd konsumentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak uznała brytyjska organizacja Advertising Standards Authority(ASA), która zakazała dalszej emisji reklamy na Wyspach - informujeserwis Brand Republic.

Zakaz został wprowadzony po tym jak ASA otrzymała skargi napadające w spocie twierdzenie, że "wszystkie części internetu są wiPhonie". Jednak z uwagi na to, że smartfon nie wspiera technologiiFlash ani Java, stanowiących części wielu internetowych stron,regulator uznał wspomniane twierdzenie za wprowadzające w błąd.

Apple odparło te zarzuty twierdząc, że zdanie odnosi się dodostępności witryn, a nie ich określonego wyglądu.

"Ponieważ iPhone nie wspiera Flasha ani Javy, nie można na nim wpełni przeglądać internetu. Apple umieściło w reklamie generalnetwierdzenie, że można za pomocą urządzenia w całości przeglądaćinternet, co w rzeczywistości nie jest prawdą. Dlatego utrzymaliśmyorzeczenie w mocy" - odpowiedziała Olivia Campbell, rzeczniczkaASA.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe