Reklama telewizyjna: Polsat i TVN w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół (TOP 10)

We wrześniu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam ok. 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych kanałów spadki przychodów reklamowych zanotowały TVP 1 i TVP 2, za to wzrosty - Polsat i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były we wrześniu niższe o 3,1 proc. niż rok wcześniej - licząc bez autopromocji, a o 2,9 proc. - uwzględniając autopromocję. Same wydatki na autopromocję zwiększyły się rok do roku o 25,1 proc. - wynika z danych Kantar Media przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10) Wśród czołowych kanałów największy wzrost przychodów reklamowych w skali roku osiągnęło TV 4 - 31,9 proc. Polsat zarobił z reklam 9,4 proc. więcej niż rok wcześniej, Discovery Channel - 5,5 proc., a TVN - 4,5 proc. Minimalny wzrost tych wpływów - 1,1 proc. - zanotował też TVN 24.

>>> Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę Z drugiej strony Viva Polska zarobiła z reklam o 31,2 proc. mniej niż rok wcześniej, a AXN - 30,1 proc. Wpływy reklamowe TVP 1 były mniejsze o 18,1 proc., a TVP 2 - o 15,4 proc.

>>> „Rzeczpospolita” i „Fakt” zarabiają coraz mniej z reklam Kolejny miesiąc z rzędu bardzo duże spadki cennikowych przychodów reklamowych zanotowały 4FunTv i TV Puls. Ta pierwsza stacja zarobiła tylko 19,6 proc. tego co przed rokiem, a ta druga - 30,8 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe