Reklama na Times Square zachęca Rosjan do powrotu do kraju

Na jednym z budynków na Times Square w Nowym Jorku wyświetlany jest baner z hasłem w języku rosyjskim zachęcającym Rosjan do powrotu do Federacji Rosyjskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Specjalna Strefa Ekonomiczna (SSE) „Ałabuga” (obwód elabuski w Tatarstanie) umieściła na jednym z budynków Times Square w Nowym Jorku baner reklamowy z tekstem w języku rosyjskim „Czas wracać do domu”.

„Zapraszamy naszych ludzi do powrotu. Kto nie zauważył, konkurujemy na wszystkich frontach z korporacjami światowej klasy. Nisze w Rosji zostały zwolnione, możemy płacić profesjonalistom światowej klasy wynagrodzenia. Ponieważ stoimy przed zadaniami światowej klasy” – poinformowała "Ałabuga" w komunikacie.

Reklama ma cel rekrutacyjny. Przede wszystkim oczekuje się odpowiedzi od ludzi z Rosji, którzy specjalizują się w lotnictwie, mikroelektronice i informatyce.

Alabuga to największa specjalna strefa ekonomiczna w Rosji. Łączny wolumen inwestycji prywatnych wynosi 158,5 mld rubli. Na terenie SSE powstało ponad 9,5 tys. miejsc pracy, dochody mieszkańców za 2021 r. sięgnęły 136 mld rubli.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat