Reklamowy sukces "Przekroju"

Wydawnictwo Edipresse zadowolone z wyników "Przekroju"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tygodnik Przekrój, w rok po relaunchu, który miał miejsce w kwietniu 2003 roku realizuje wszystkie strategiczne cele - powiedział nam Iwona Zabielska-Stadnik dyrektor tygodnika Przekrój.

- Utrzymuje dobrą, wysoką sprzedaż na poziomie powyżej 100 tyś egzemplarzy. Porównując poziomy sprzedaży z kwietnia 2003 i kwietnia 2004 - spadek sięga zaledwie 4,7%. Dla porównania - Newsweek w rok po wejściu na rynek (wrzesień 2001) odnotował spadek sprzedaży o 24% (wrzesień 2002), a z innego segmentu wzięty Glamour, który pojawił się na rynku dokładnie w tym samym czasie, co Przekrój, po roku ma spadek o 38,5% - dodaje Zabielska-Stadnik.

Dobre wyniki sprzedaży Przekroju docenili reklamodawcy. Tygodnik odnotowuje regularny wzrost wpływów ze sprzedaży reklam. W minionym kwartale osiągnął rekordowy wynik - blisko 8 mln zł. W stosunku do tego samego okresu z ubiegłego roku jest to wzrost o 126%.

- Kolejny sukces zrealizowany dzięki przyjętej strategii, to zmiana struktury czytelniczej  - zwiększony do niemal 50% udział mężczyzn. Są to mieszkańcy dużych miast, o wysokich dochodach, z wykształceniem wyższym. Korzystnej zmianie ulega również czytelnictwo. Szata graficzna tygodnika, jego okładki, zawartość merytoryczna i działania promocyjne zdobyły uznanie środowiska mediów i reklamy. Przekrój zdobył 12 nagród w prestiżowych konkursach: Media Trend, Chimera, Izby Polskich Wydawców Prasy. Przekrój zapowiada, że w drugiej połowie roku nie osłabi swojej aktywności na żadnym polu - mówi Iwona Zabielska-Stadnik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"