Reklamy hazardu znikną z koszulek piłkarzy

Kluby angielskiej Premier League uzgodniły, że na koszulkach meczowych piłkarzy nie będzie można zamieszczać logotypów firm związanych z hazardem ani gier hazardowych. Zmiany mają wejść w życie do końca sezonu 2025-26.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zmiana obejmuje najbardziej widoczne miejsce na koszulkach zawodników, na przedniej części. Marki hazardowe dalej będą mogły jednak zamieszczać własne logo w ramach świadczeń sponsorskich na rękawach koszulek czy na bannerach LED na stadionach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amazon-prime-video-liga-mistrzow-prawa-sportowe-gdzie-wlochy-do-kiedy-umowa-cena ##

Obecnie osiem klubów Premier League ma podpisane umowy sponsoringu z firmami z branży hazardowej i w ramach tych świadczeń są promowane na koszulkach piłkarzy. Umowy opiewają na łącznie warte około 60 milionów funtów rocznie.

Dzięki tej decyzji Premier League stanie się pierwszą ligą sportową w Wielkiej Brytanii, która dobrowolnie wdroży ograniczenie reklamy hazardu w formie zakazu ekspozycji firm na widocznej części strojów sportowców.

Decyzję podjęto po trilogu pomiędzy władzami ligi, klubami i brytyjskim Departamentem Kultury, Mediów i Sportu, w ramach trwającego przeglądu rządowych przepisów dotyczących regulacji hazardu na Wyspach Brytyjskich.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber