Reklamy sterowane głosem i gestami w kampanii Samsung Smart TV

W ramach kampanii telewizorów Samsung Smart TV emitowane były w internecie reklamy, które użytkownicy mogli sterować głosem i gestami. Akcję przygotowały agencja Next i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Samsung Smart TV, które można sterować głosem i gestami, są emitowano w formatach xhtml i triple billboard na stronach głównych portali Onet.pl i Gazeta.pl. Internauta mógł sterować reklamą po włączeniu kamery w komputerze. W ten sposób prezentowane były analogiczne funkcjonalności w telewizorach Samsung Smart TV.

- Na potrzeby tych reklam stworzyliśmy oprogramowanie Motion Capture pozwalające nam śledzić ruch z obrazu kamery oraz autorski mechanizm Voice Recognition analizujący wzorce próbek przechwytywanego z mikrofonu dźwięku. Głównym wyzwaniem, a zarazem ciekawostką, było oprogramowanie całości wyłącznie w środowisku Adobe Flash bez użycia zewnętrznych technologii, dzięki czemu zachowaliśmy pełną integralność i autonomię stworzonego rozwiązania - opisuje Marcin Nieśmiałek dyrektor działu produkcji internetowej w agencji Next. - Jesteśmy prawdopodobnie pierwszą agencją na świecie, która zbudowała i wykorzystała obydwa mechanizmy w jednej kreacji internetowej bez potrzeby wsparcia zewnętrznych technologii po stronie serwera - podkreśla.

grafika

Reklamę można obejrzeć i przetestować pod tym adresem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek