Rekord "Mamo, to ja i Twoje dziecko"

Rekordowa sprzedaż miesięczników dla rodziców - "Mamo, to ja i Twoje dziecko"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już po raz drugi w tym roku miesięcznik dla rodziców Mamo, to ja osiągnął sprzedaż powyżej stu tysięcy egzemplarzy.     Wydanie sierpniowe, które ukazało się na rynku 15 lipca br. sprzedało się w ilości 103 800 egzemplarzy. Natomiast wydanie wrześniowe, będące w sprzedaży od połowy sierpnia osiągnęło wynik 108 000 egzemplarzy.*

Mamo, to ja od dawna jest  niekwestionowanym liderem na rynku magazynów dla rodziców. Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie od stycznia do lipca 2004 wyniosła 91 747 egzemplarzy, co jest wynikiem o ponad dwadzieścia tysięcy lepszym od najbliższego konkurenta. 

Także Twoje Dziecko osi±ga dobre wyniki. Według danych ZKDP o średniej sprzedaży, magazyn ten wydawany przez Edipresse Polska S.A. odnotował największy - 33 procentowy-wzrost sprzedaży w swoim segmencie, porównując okres I- VII 2003 i I- VII 2004.

Średnia sprzedaż Twojego Dziecka w okresie I-VII 2004 wyniosła 66 532 egzemplarze. Tym bardziej cieszy, pokazujący dalsze tendencje wzrostowe wynik sprzedaży Twojego Dziecka w sierpniu( nr 8)- 82 800 egzemplarzy i wrześniu( nr 9) - 82 000 egzemplarzy. 

*   dane Edipresse Polska SA** dane ZKDP I- VII 2004

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"