Rekordowy początek roku TVP1, słaby TVN. TVP Info i TVN24 ostro do góry

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 29 grudnia 2014 roku do 4 stycznia 2015 roku wzrósł o 0,84 pkt. proc. do 13,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,72 pkt. proc. i wyniósł 11,08 proc. Ostatnia pozycja podium należała do TVP2. Jej wynik to 9,86 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVN (9,38 proc.; spadek o 0,15 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 44,28 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,55 pkt. proc.Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (2,97 proc.; + 0,64 pkt. proc.), TVN24 (2,54 proc.; + 0,34 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,98 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Polsat News (0,91 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i AXN (0,79 proc.; bez zmian).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-polsat-liderami-rynku-w-2014-roku-tvp2-ostro-w-dol ##

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,88 pkt. proc. do 12,22 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,23 pkt. proc. do 10,87 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,67 pkt. proc. do 10,33 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,44 pkt. proc. do 8,92 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,48 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Wiadomości” TVP1 z 5,82 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.12.2014 - 04.01.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.12.2014 - 04.01.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"