Remington promuje linię ONE. W reklamie Elwira Rutkowska

Wystartowała akcja #Komplementy4EveryONE, w ramach której marka Remington zachęca do dzielenia się z innymi miłymi słowami - tak, by podbudować pewność siebie Polaków w duchu filozofii „Bądź sobą po swojemu”. Ambasadorką akcji jest influencerka Elwira Rutkowska-Łabęcka. Powstał też odcinek specjalny podcastu we współpracy z Fundacją Można Zwariować.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Remington promuje linię ONE. W reklamie Elwira Rutkowska

#Komplementy4everyONE to inicjatywa, której celem jest promowanie kultury komplementowania. Współczesny styl życia sprawia, że coraz częściej zapominamy o prostych formach wyrażania życzliwości i docenienia drugiego człowieka. W centrum akcji stoi przekonanie, że dobre słowo może odmienić czyjś dzień, a nawet życie.

- Regularne otrzymywanie komplementów sprawia, że czujemy się bardziej doceniani i akceptowani. To z kolei może wpłynąć na naszą pewność siebie i otwartość na innych ludzi. Wierzymy, że akcja #Komplementy4EveryONE nie będzie chwilowym trendem. Chcemy, żeby dobre słowa stały się częścią naszej codzienności - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska.

Każdy może dołączyć do akcji, a przy okazji wygrać nagrody. Wystarczy opublikować zdjęcie lub rolkę z komplementem skierowanym pod adresem bliskiej osoby oraz dodać oznaczenia @remingtonstyle i #Komplementy4everyONE. Autorzy trzech najbardziej inspirujących zgłoszeń, razem ze skomplementowanymi przez siebie osobami, wygrają produkty z nowej linii Remington ONE oraz dzień z Elwirą Rutkowską-Łabęcką w butiku DEARLY.

Sztab specjalistów od wizerunku gwiazd pomoże stworzyć spersonalizowane stylizacje. Elwira Rutkowska-Łabęcka poprowadzi warsztaty o komplementach, a Joanna Gutral, psycholożka i psychoterapeutka, zaprosi na prelekcję o samoakceptacji i niskiej samoocenie. Zwieńczeniem będzie profesjonalna sesja zdjęciowa przed obiektywem Marty Wojtal - jednej z najlepszych portrecistek i fotografek gwiazd.

Częścią inicjatywy jest specjalny odcinek podcastu. Fundacja Można Zwariować rozmawia z Elwirą Rutkowską-Łabęcką o przyjmowaniu i udzielaniu komplementów. 

Akcja #Komplementy4EveryONE to część kampanii promującej linię Remington ONE. Kampania obejmuje także spoty TV oraz digital. Za działania social media i influencer marketing odpowiada agencja Neon Shake. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych