Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis (wideo)

Koncern motoryzacyjny Renault w związku z jubileuszem 120-lecia istnienia rozpoczął kampanię wizerunkową, w której z jednej strony prezentuje dokonania marki, a z drugiej zwraca uwagę na innowacyjne rozwiązania i urodzinową ofertę samochodów. Przygotowały ją agencje Publicis Poland, Publicis Conseil i Publicis DWL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównemu 30-sekundowemu spotowi telewizyjnemu towarzyszy spot 10-sekundowy, skupiający uwagę widza na specjalnej ofercie urodzinowej oraz zapraszający na Tydzień Łatwych Decyzji w salonach Renault w dniach 17-22 września.

Kreacje telewizyjne emitowane są w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Spoty radiowe wyemitują rozgłośnie: Program III Polskiego Radia, stacje z pakietu Zet Ekstra, Rock Radio oraz pakiet stacji RMF na Maxxxa. Przygotowane przez Publicis DWL działania internetowe zobaczymy na stronach serwisów: Onet, WP, Interia, Gazeta, w głównych portalach VOD TVN Player, Ipla, tvp.vod i YouTube, w aplikacji nawigacyjnej Yanosik oraz na portalach OtoMoto i OLX.

Kampanię na potrzeby rynku polskiego adaptowała agencja Publicis Poland, a oryginalnie przygotowała ją agencja Publicis Conseil.

Działania będą prowadzone w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W tym ostatnim przypadku przy stworzeniu kreacji pracowała także agencja Publicis DWL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję